lördag 15 oktober 2011

یک سئوال از مصدقی ها

ای مصدقی ها چرا وقتی ملت بخواهند بدانند مصدق یک فرد مسلملن بوده که سعی می کرده قوانین اسلام را در جامعه پیاده  کند شما دردتان می گیرد؟

torsdag 13 oktober 2011

امشب بهرام مشیری میهمان پارازیت است، سئوال ما از بهرام مشیری در باره دکتر محمد مصدق

امیدوارم کامبیز حسینی این سئوال مرا به آقای بهرام مشیری منتقل کند. بهرام مشیری ضد اسلام است و دکتر محمد مصدق یک اسلامگرای واقعی که سعی می کرد قوانین اسلام را در جامعه پیاده کند. آیا دفاع همیشگی بهرام مشیری از دکتر محمد مصدق دوگانگی و تناقض نیست؟


onsdag 12 oktober 2011

آیا بهتر نبود این جمعیت روزی جمع می شد و فریاد میزد فکری به حال شهوت جوانان بکنید؟



از زمان به قدرت رسیدن آخوندها در ایران شهوت جوانان سزکوب شده. تنها یک راه تقریبا قانونی برای کاستن از شهوت وجود دارد و آن هم صیغه است که مخصوص آخوندها و حاجی بازاری هاست. همه راههای قانونی بر جوانان که شدیدا شهوانی هستند و نیاز به سکس دارند بسته است. این جمعیت جمع شده تا تماشاچی اعدام چند جوان باشد. من به هیچ وجه نمی خواهم بگویم کار این جوانان اشتباه نبوده اما اگر محلی قانونی وجود داشت که این جوانان شهوت خود را خالی کنند آیا باز هم شاهد این ماجراهای وحشتناک بودیم؟
حالا به چند نفر تجاوز شده، چند خانوار نیز برای همیشه داغدار شده اند و درد همچنان باقی است. امیدوارم روزی جامعه ما دست از این ریاکاری کثیف بردارد و قبول کند که شهوت وجود دارد و باید فکری به حال کرد نه آنرا سرکوب کرد.



lördag 8 oktober 2011

می دونم طرفداران شاهزاده نارحت می شوند ولی واقیت را باید گفت.

متاسفانه بر خلاف میل باطنی مان به شاهزاده و خاندان پهلوی امیدی نیست. این خانواده حتی نتوانستد خودشان را جمع کنند و همگی پراکنده بودند و دچار افسردگی شدند که دو نفر از آنان خودکشی کردند. شاهزاده هم فقط یک سخن دارد نافرمانی مدنی که نه تنها کارساز نیست گاه باعث می شود که افراد شایسته در ادارات توان گرفتن پستهای مدیریتی را از دست بدهند.
با تمام احترام به رضا شاه بزرگ و فرزندش متاسفانه از دست این خاندان کاری بر نمی آید